с. Березники. Березниківський ДНЗ

 





Сторінка музкерівника

  

 Музичний керівник у дошкільному закладі – людина особлива. Він – і сценарист, і режисер, і композитор, і витівник усіх свят та розваг. Але насамперед музичний керівник – універсальний майстер, без якого неможливо уявити естетичне виховання дітей у дитячому садку. І щоб професійна діяльність музичного керівника була максимально ефективною і по-справжньому дарувала радість дітям, йому слід дотримуватися основних правил педагогічної етики.

       Етика (з грец. еКатегорії педагогічної етики

       Наразі немає єдиної класифікації категорії етики. Однак основними оцінювальними категоріями серед  них вважають добро і зло, а нормативними – обов’язок і відповідальність. У наукових джерелах до нормативних  категорій етики зараховують ще й такі, якПедагогічний такт,

  • Педагогічний авторитет.

      Музичний керівник, як ніхто інший із працівниуів дошкільного навчального закладу, є носієм загальної культури, нталоном етичної і естетичної поведінки, взірцем естетичного смаку і моральних  пріоритетів, а також джерелом мистецьких знать і активним пропагандистом духовних цінностей, змістовного дозвілля. Професійна культура музичного керівника спрямована нарозвиток особистісної музичної культури дітей,

  • <span times="" new="" roman'"="">зрощування духовної свободи і культурного багатства,

      Звісно, це накладає певну відповідальність на спосіб моральної регуляції педагогічної діяльності, поведінки та моральну свідомість педагогів. Окрім  того, змушує усвідомлено ставитися до власної системи норм і взаємин, інтересів і потреб, переконань і почуттів, постійно вдосконалювати себе, зокрема свої особистісні та професійні якості.

       Видатний педагог Василь Сухомлинський казав: «Почуття краси музично<span times="" new="" roman'"="">ї мелодії відкриває перед дитиною власну красу – маленька людина усвідомлює свою гідність, розває «свої» духовні сили та творчу активність. Життя дітей без музики нможливе, як неможливе без гри і без казки». Тож, якою казкою стануть музичні заняття і свята для дошкільників, які знання, уявлення, сформовані погляди, розвинуті здібності і навички візьмуть вони у своє майбутнє життя, які спогади винесуть з цих зустрічей із прекрасним, залежатиме насамперед від музичних керівників. А саме – від їхніх етичних переконань, естетичних смаків, рівня культури та любові до дітей і своєї  професії. Тому щодня, щохвилини спілкування з дітьми музичний керівник має переконливо демонструвати дітям, що він – справжній чарівник, і що саме зустрічі з ним і з музикою здатні подарувати дітям незабутні відчуття щастя та нестримної радості.